Blandade naturbilder

Jag har alltid tyckt om att fotografera naturen, både detaljer och helhet. Naturen finns alltid där, den är färgrik, står still och säger aldrig nej. Ganska ofta åker vi ut i naturen med Harley och Canon. Två flugor i samma smäll, Harley blir ordentligt rastad och jag får krypa o åla o klättra med min kamera. Ofta är vi lika trötta, Harley o jag, när vi är hemma igen.

Lite blandade naturbilder nedan.

Bokskogen

Bokskogen

Från Romelåsen.

Från Romelåsen.

Från fantastiska Slottsträdgården.

Från fantastiska Slottsträdgården.

043

En av mina favoritbilder från strandängarna, Bunkeflostrand.

En av mina favoritbilder från strandängarna, Bunkeflostrand.

040

028

027

Kommentera

