Det stora blå…

Tyckte det blå och svarta var ganska fint på bilderna jag tog igår. Hade kameran med mig (såklart) på hundrundan idag med. Experimenterade lite med några halvtrista bilder jag tog. De blev tillslut blååååååå…

Eftersom jag alltid fotograferar i RAW har jag möjlighet att välja vitbalans efteråt. Väljer man ”tungsten” blir det blått! Ibland ser det verkligen inte klokt ut men ibland funkar det riktigt bra 🙂

Jaja… det är kul att leka lite 🙂

2013-02-28 1 (427x640) 2013-02-28 3 (640x427) 2013-02-28 2 (640x427)

Kommentera

