Photoshopping

Whohooo!!! … har installerat Photoshop Elements 11 i datorn nu. Fick med det när jag köpte mina senaste objektiv men har inte ”orkat” ta tag i det förrän nu. Jag har ju en viss motvilja mot nya tekniska saker, ÄVEN om jag verkligen vill ha dem. Lite konstigt, men så är det. Har börjat titta lite på det och det verkar faktiskt ganska enkelt. Jag tar lite i taget bara.

Denna bild har jag bara experimenterat lite med, minns knappt hur den blev till. Tror jag ändrade till ”gammalt foto”, och drog lite i reglagen för nyans, kontrast, intensitet och högdagrar.

2013-03-06 3 (640x425)ps

 

Kommentera

