Gatufotografering, lite mer färg o kontrast

Den som följt mig lite har sett att jag gillar färgstarka och kontrastrika bilder. (Vilket är ganska konstigt, då jag inte ser mig som en särskilt färgstark person. Men kanske just därför då…)  Iaf… vissa bilder växer om man drar på lite färg och/eller kontrast, som dessa från Möllevångstorget. Från början ganska intetsägande o lite blaskiga.

Vet att man bör vänta ett tag innan man går igenom sina bilder, svårt att urskilja de bästa när man kommer hem, full av intryck. Men det är ju så svååårt när man är bråttommänniska! Ofta lägger jag ut bilder samma dag jag tar dem…

Nåväl, detta är kvällens favoriter, en vecka efter fotografering 🙂

050 (1024x674) 008 (1024x683)

En reaktion på ”Gatufotografering, lite mer färg o kontrast

  1. Den överst har jättehärliga färger men jag tycker det är något visst med den svartvita 🙂

Kommentera

