Strandhem

Strandhem tillhör nog Bunkeflostrand, men ligger ändå såpass långt bort att om man är lite lat tar man bilen. Vilket jag gör ibland. Speciellt om jag ska släpa kamera och diverse objektiv med mig.

Sagt och gjort, i tisdags körde vi dit, Harley o jag. Detta före detta sommarstuge- numera åretrunt boende har en fin liten brygga och en promenadstig längs vattnet. Ganska mysigt. Och så en vy mot den eviga Öresundsbron…

O jag vet, dessa foton liknar de foton jag tog där sist.. NÄSTA gång ska jag försöka vara lite mer kreativ. Varsågoda här kommer fyra bilder 🙂

2013-06-04 12 (800x531) 2013-06-04 11 (800x533) 2013-06-04 9 (800x532) 2013-06-04 3 (800x526)

Kommentera

