Till stallet igen

Nu rullar Subarun till stallet igen! Min dotter har efter en tids uppehåll börjat rida lite igen. O jag agerar gärna chaufför, om jag får fotografera och snusa häst!

Hästen heter Hamlet, en synnerligen snäll och välartad kille :).

Här är några bilder från förra helgen.

01 (1024x683) 02 03 (683x1024) 04 (1024x683) 05 (1024x681)

12 reaktioner på ”Till stallet igen

  1. Och stukade fötter, brutna naglar, förfrusna tår och kinder, dyr utrustning och lättare hjärnskakningar. Men jag ångrar inte en dag att jag hade häst i 15 år. 🙂 Har fotoalbumena kvar men dina bilder slår mina med hästlängder 😉

    • 🙂 Hahaha! Dygnet hade ständigt för få timmar o plånboken var ständigt tom… Tror säkert dina hästbilder också är fina, men ut o fota nu igen. Kanske tar du nya slags bilder femton år senare? 🙂

  2. Jo, men hästen dog 22 år gammal och jag hade ännu inte lärt mig hantera en systemkamera. Har bara bilder tagna med en gammal klassisk kamera som är framkallad där jag målat och skrivit brevid och klistrat på snygga pratbubblor och diverse på hästarna … haha

  3. Härliga bilder , hästar är så otroligt fina dur ! … Fast tuppen var grann den med 🙂 …
    Nu börjar det närma sig att jag kan flytta hem igen och med flytten så innebär det också att jag kommer att få min data tillbaka igen … Vilket innebär att jag kan hänga med bättre i vad som händer i mina bloggar som jag följer. // Maria 🙂

    • Tack! Hästar är något jag är bekant med, har haft häst i flera år. Är man välbekant med motivet är det ju lättare att få bra bilder 🙂 Speciellt när det gäller djur 🙂

Kommentera

