Gott nytt år!

Då våra vänner som vi firat nyår med i många år, valde ett mer hundovänligt firande detta år, blev vi först lite strandsatta kan man säga. MEN gamla traditioner är väl till för att brytas o nya skapas 🙂 – en kvällssupe´ byttes mot en nyårsbrunch med både champagne o jordgubbar, tusen tack, syrran o Mats, för trevliga timmar! Kvällen tillbringades sedan i egna hemmet, på tre man hand… Vi lämnar inte en skotträdd hund ensam en sådan här kväll.

2013-12-20 02 (1024x683) psh2 (1024x683)

9 reaktioner på ”Gott nytt år!

  1. Gott Nytt År på dig och de dina! Fin krabat! Vi firar för första gången alldeles ensamma med hundarna…våra ungdomar är på annat håll. Inga skotträdda gossar, våra, men vi lämnar dem ändå inte den här kvällen.

    • Nej, nyår är ju inte en helg för hundar! Att lämna dem ensamma ikväll är inget alternativ.

      Önskar dig m familj (inkl hundar) ett gott nytt år med massor av fotomöjligheter!

  2. Gjort om lite i bloggen tror jag allt. Blev lite desorienterad, men mycket snyggt! Har inte varit och läst andra bloggar på ett tag på grund av jul osv men nu är jag tillbaka och önskar dig ett gott nytt år. Spännande att se vilka bilder som väntar följande år.

    • Tack tack! Bytte tema, tröttnade på det gamla. Det är ju så enkelt i WordPress, svårt att välja bara… Men jag har sett att det börjat komma upp reklam i mina inlägg. Gillas inte! Vet bara inte hur jag gör för att undvika det.

      • Nej det vet jag inte heller faktiskt. Jag har inte sett så mycket reklam men har boxar som säger att ”här kan det komma reklam”. Det jag funderar på är om man inte borde få någon form av ekonomisk ersättning om de har reklam där. Men jag har funderat på att skicka ett mail till deras kundtjänst för att se om det är valbart. Jag antar att du som jag inte har betalversionen och då är det nog inte säkert..

Kommentera

