Öresundsbron igen

Efter en hektisk lördag med 20-årsfirande av dottern var jag i stort behov av en fotorunda. Det är ju på det sätt jag bäst kopplar av 🙂 Det blev en runda till strandängarna (igen), där det mesta var blött o slaskigt 😦  Stackars Harley doppade magen i den ena lerpölen efter den andra…  typisk Malmöitisk vinter alltså. Inte blev det mycket fotograferande heller, endast några bilder på Öresundsbron, som låg i dimma och kontrasterade fint mot det bruna gräset.

Men roligare än så blev det alltså inte denna gång… måtte det snart bli vår!!

2014-02-02 02 (678x1024)

7 reaktioner på ”Öresundsbron igen

  1. Harley? vem är det? cykel eller hund? Jag tycker alltid att jag gått miste om något när du visar foto från strandängarna. Måste ner där snart och promenera lite med min vän kameran..

Kommentera

