Bilder på människor

En kollega till mig tyckte han saknade människor i min blogg, o det stämmer ju. Det är flera orsaker till det. Först o främst har jag verkligen ogillat att ha med främmande människor på bild, det stör mig att inte veta vilka det är. Och när det gäller människor jag är bekant med så är det av respekt mot dem, de ska inte vara oroliga för att hamna på bloggen. De har dock vant sig vid att jag ständigt släpar runt på min kamera 🙂

O sen är det ju så att även om jag tycker att jag enbart lägger ut bilder som är snygga, så har alla såklart inte samma uppfattning om vad som är snyggt…

Men jag ska skärpa mig, jag har också känt att jag kört fast lite. Dock inte i mitt fotograferande, jag övar porträttfotografering för fullt!  Jag bjuder in mig till vänner och bekanta och erbjuder gratis bilder mot att jag får fota. En kopp kaffe brukar det kosta 🙂

Win-win. 🙂 Alla nöjda o glada!

Här kommer några bilder från min senaste barn-häst-hund- och kattfotografering. Fantastiskt söt liten unge, lilla Madeleine ❤

Häst-hund- och kattbilderna får ni se senare.

Vassegoa!

120p (683x1024) 149p2 (1024x683) 185p (1024x683)b (1024x683)p

 

2 reaktioner på ”Bilder på människor

Kommentera

